קרן קופרו לשיווק תוכן ישראלי פועלת לקידום יוצרי ויוצרות קולנוע לאורך השנה. הפעילות של הקרן תלויה רבות בשיתוף הפעולה המתמשך עם תעשיית הקולנוע בישראל ובעולם.

תרומתכם.ן תסייע לקופרו להרחיב את פעילותנו בהפצת סיפורים מישראל ברחבי העולם ולהגדיל את מעגל היוצרים.ות בהם.ן נוכל לתמוך. תרומה בכל סכום תתקבל בברכה. התרומה מוכרת לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, קבלה תשלח בהתאם.

לתרומה כספית >>

אתם.ן מוזמנים.ות להצטרף אלינו כמתנדבים.ות במגוון האירועים שהקרן מפיקה. להתנדבות ניתן לשלוח לנו מייל ל: info@copro.co.il או למלא פרטים בטופס יצירת קשר בעמוד צור קשר ונחזור אליכם.ן

כלים שימושיים ליצירת קמפיין אימפקט

בישראל קיימת עלייה מתמדת במודעות להשפעה חברתית, וארגונים שונים מציעים מגוון כלים ומשאבים שיכולים לסייע בהבנה וביישום של עקרונות האימפקט.

מילון מונחי האימפקט: אחד מהמשאבים המרכזיים הוא מילון מונחי האימפקט של "אימפקט ישראל", המהווה מקור חשוב להבנת המונחים והעקרונות בתחום זה.

קרן אדמונד דה רוטשילד השיקה פודקאסט בשם "דאבל אימפקט", בו ניתן למצוא שיחות מעמיקות עם אנשי מקצוע, מומחים ואנשי שטח, שמתארים את האתגרים וההצלחות בתחום האימפקט. הפודקאסט מהווה פלטפורמה מצוינת לשיתוף ידע ורעיונות מעוררי השראה.

SDG Israel שבעה עשר היעדים לפיתוח בר קיימא: האתגרים הגלובליים המוצבים לפנינו דורשים חשיבה מערכתית ושיתופית. אתר SDG Israel מפרט את 17 היעדים של האומות המאוחדות לפיתוח בר קיימא, ומדגיש את הצורך בשיתוף פעולה בין המגזר הציבורי, הפרטי והשלישי כדי להשיג את המטרות הללו.

שיתופים – קולקטיב אימפקט: ארגון שיתופים מקדם את המודל של קולקטיב אימפקט, שבו מספר גופים פועלים יחד כדי להשיג שינוי משמעותי ומדוד. מודל זה מאפשר לארגונים לשתף פעולה ולהתמודד עם בעיות מורכבות בצורה אפקטיבית יותר. ספריית הידע של שיתופים מכילה מגוון רחב של חומרים נוספים בנושא אימפקט ושותפויות. בין היתר, ניתן למצוא דוחות אחריות תאגידית, מודל הקרחון שמסביר את המורכבות של סוגיות חברתיות, ועצות מעשיות לגישה לתיאורית שינוי.

אינדקס מנהלי אחריות תאגידית: אינדקס זה מציע מידע על ארגונים ומיזמים השואפים ליישם עקרונות של אחריות תאגידית. זהו כלי חשוב למי שמעוניין לפתח שותפויות עם המגזר העסקי ולהבין את ההשפעה החברתית של הפעילות העסקית.

מאגר הארגונים של שתיל: מאגר מקיף של ארגוני החברה האזרחית הפועלים לקידום סוגיות אזרחיות וחברתיות למען דמוקרטיה, זכויות אדם, שוויון וצדק חברתי בישראל. מצוין כדי לאתר שיתופי פעולה ערכי בנושא הקמפיין.

דילוג לתוכן